Nyaralás, defekt, kerékcsere, autómentő pár szóban összefoglalva

 A nyaralásunk egész jónak mondható volt.Szuper volt a szállás, a wellness és a betevő is. Nem lehet panaszunk semmire, tényleg. A legutolsó nap távolzás előtt a reggelihez menet bemondta a szolgálatot a lift. Ejj, mondom de jól kezdődik ez a nap.

A liftből való kalandos szabadulásunk után jó ízzel fogyasztottuk el a reggelinket, majd a kicsekkolást és az autóba való bepakolás után láttam, hogy a bal első kerék defektes.

Semmi baj. Gondoltam seperc alatt kipakolom a csomagokat, pótkerék ki és lecserélem a kereket. Úgyis vadiúj a pótkerék.

Miközben kipakoltam a csomiból és kivettem a pótkereket, rájöttem, h ogy se emelővel, se kerékkulccsal nem találkoztam.

Tudatosult bennem, hogy kérnem kell valakitől.

Szerencsére két különböző autóstól, de sikerült beszereznem az emelőt és a kerékkulcsot is. A kerékcsere után visszaadtam a kulcsot és az emelőt.

Elindultunk haza. Az M7 autópályán kaptunk Siófok után kb 20 kilométerrel egy újabb defektet. Innen már tudtam, hogy csak autómentővel jutunk haza.

Autómentés M7 autópálya - erre kerestem rá. De időközben eszembe jutott, hogy a családnak is el kell férnie az autómentőben, mivel az autóben nem maradhatnak. Sikerült egy viszonylag olcsó autómentőst hívnom, aki hazafuvarozott minket az autóval és a családdal.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Weboldalakról és SEO-ról általában

Miért jó a doTERRA illóolaj?

3D nyomtatáshoz egy kis információ